Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako rodilý pražák vnímám situaci s modrými zonami, jako buzeraci a šikanu, která ničemu nepomohla. Tedy jen v tom, že značně vylepšuje kapsy kamarádů nejen městských zastupitelů . Pro běžného občana z mé zkušenosti se jedná o šikanu. Například v jiné části pracuji v jiné bydlím a v jiné mám lékaře pro děti a v jiné rodiče. Ne vždy je možné toto vše objet mhd, ale všude je modrá zona a všude ( kromě bydliště mi hrozí odtah) Jako jeden příklad uvedu. Onemocní dítě odvezu ho k lékaři s vysokou horečkou, než ho vyšetří, tak mě odtáhnou auto, protože bydlím v sousední čvrti, kde má parkovací karta již neplatí. To jen jeden z příkladů proč se jedná o kšeft, buzeraci a skryté daně a ne o řešení dopravy.

0 0
možnosti
EP

Čili vaše řešení je parkování zdarma pro každého kdekoli, čili kolaps?

0 0
možnosti
JJ

Představa úředníků,že každý kdo dojíždí má možnost jet příměstskou dopravou je scestná. Stejně jako ta, že když se namalují modré čáry a lidem se prodají parkovací karty a lidi budou mít, kde parkovat také. 1. veřejná doprava je věcí kompromisu a ochoty lidí ten kompromis přijmout. Na příměstskou to mám 2km. Ty bych mohla jít pěšky, kdyby to nebylo po silnici, kde náplavy z města jezdí jako po autodromu. Je to opravdu nebezpečné tam chodit. Přesto autem do práce jedu jen ve vyjjímečných případech. Vždy na P+R a dál MHD.

2. parkování v modrých zónách pro místní by bylo výhodné, kdyby se vědělo kolik míst tam vlastně je a prodalo se právě tolik karet. Kolega z práce má tu zkušenost, že se prodává dokud je zájem. Takže problém není vyřešen a lidé stejně hledají kde by zaparkovali.

3. jsou lidé co mají cestu do práce autem 15 minut, ale MHD by jeli více jak hodinu. Tady má MHD rezervy. Sice se dělají průzkumy, kolik lidí kdy jede, ale nikdo nezjišťuje skutečné potřeby lidí. Tedy odkud se jezdí a kam a tedy jaké trasy jsou potřeba, jak často a kdy. V dnešní době to není problém zjistit a zpracovat. Ale to by někdo musel myslet.

1 0
možnosti
EP

Ano, hledáme kde parkovat. Ale 5 minut místo 2 hodin. Čili nepatrné zlepšení

0 0
možnosti
TT

No, s tím Německem bych si tak jist nebyl. Letiště strčí do kapsy hravě všechny neschopné korytáře a ouřady všech zemí světa! :-)

1 0
možnosti
EP

Takže místní nemá mít auto, protože bydlí blízko MHD a přespolní bude mít aspoň kde parkovat? Hodně drzé tvrzení. A velké město, kde by se smělo parkovat kdekoli zadarmo opravdu na světě neexistuje. V Praze zóny vadí a v dalších českých městech ne?

1 6
možnosti
EP

Nojo, mínusy od dojížděčů a argument žádný, klasika

0 2
možnosti
PJ

Já Vám nevím, kde jste přišel na to, že za to může vox populi. Jsem totiž zjevně členem toho lidu, co mu má patřit ten hlas, a po zónách jsem nevolal. Přinášejí mi více škody než užitku.

5 0
možnosti
JK

Až budou všude po Praze modré zóny, všichni rezidenti budou mít auta zabetonovaná před svým domem a nikam jinam po Praze se s nimi nepodívají, protože nebude kde zaparkovat. Budou si drbat hlavy a přemítat, kde v úvaze udělali chybu.

17 0
možnosti
EP

Až na to, že ať jezdím kamkoli, hlavně na nákupy, všude parkoviště jsou. V ulici potřebuji parkovat jen doma, jinak skoro nikde.

1 4
možnosti
NM

...použiji parafrázi ..po modré k prosperitě už neplatí..??

1 0
možnosti
Foto

vas vyraz " plysova revoluce" je trapny. Zrejme jste ukrivdeny.

1 8
možnosti
MT

Spravne ma byt "hadrovy podvod".

3 1
možnosti
MK

Modrou zónu jakž takž pochopím v centru, ale na kraji Prahy u metra, kde mají lidé možnost nechat auto a ulehčit dopravě v centru? To je Kocourkov.

8 0
možnosti
EP

Myslíte například Petřiny, kde u metra nenajdete místo ani za dvě hodiny?

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3432x
Původní profesí inženýr a technik, který se ovšem zajímá i o věci netechnické a rád se o ně podělí s ostatními.

Seznam rubrik